Äntligen internet

Har hänt en del sen sist jag bloggade!
Bl.a bor jag nu i en annan större lägenhet, känns hur bra som helst :)

I helgen har pappa fixat internet i nya läggan.
Har faktiskt varit lite jobbigt att vara utan men tack och lov har jag kunnat uppdatera mig om världen med min iPhone.
Förutom internet i läggan så har en del annat fallit på plats också men det är en del fix och trix kvar.

Ikväll har jag för första gången den här terminen varit på IKSU på ett spinningspass vilket var välbehövligt.
Har varit så mycket med läggan och skolan så har inte känt att jag haft tid/ork för det tidigare.

Nu blir det kvällsfika och lite tv-tittande.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback