I'm back...

...in Umeå!
Känns så skön T att inte behöva åka till Lycksele på veckorna längre.
Även fast jag trivdes bra på praktiken så var det jobbigt att inte få bo i sin egen lägenhet.
Men nu är jag hemma och igår fick vi vårt sovrum tapetserat av Fredriks superpappa.
Blev stor skillnad och är riktigt nöjd!
Sen blev vi bjudna på middag, vilken lyx va?
Först få sovrummet tapetserat och sen får vi middag också.
Inte helt fel.

Idag har jag varit hos Flisan men det blev bara en lugn promenad med henne då hon inte har några broddar än.
Det är bara jag och Grace som är hemma idag så vi ska snart ta en promenad också.
Härligt att det är så fint väder så det passar ju utmärkt att vara ute i friska luften.

Ikväll blir det att plocka lite i läggan och sen  ska jag bara vila upp sig inför första dagen på universitetet på över en månad.
Blir en smygstart med min skrivkompis, vi ska försöka reda ut vad vi ska skriva vårt examensarbete om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback