Helgen som var

Ännu en helg har gått förbi och nu är det tillbaka till vardagslunken igen.

Var ju som sagt på hockey i fredags och det var riktigt kul, blev en spännande match och Björklöven fick faktiskt vara lite oroliga ett tag.



Efter matchen var jag på en trevlig inflyttningsfest som sedan resulterade i utgång på Allstars.
Men den utgången blev ganska kort av olika skäl...



I lördags hade jag inte någon toppendag, var inne hela dagen i princip.
Inget Halloween firande för mig men jag hade turen att få lyssna på mina grannar som hade fest långt in på småtimmarna.

Sen igår blev det lite mer hockey och då fick Teg vinna så det var ju kul.
På kvällen kom sedan Malin och Stefan på middag.
Vi stod för varmrätten och de stod för förrätten och efterrätten så det blev en lyxig trerättersmiddg totalt.
Det får vi allt göra fler gånger tycker jag.

Idag har jag varit på universitetet och haft seminarium, nu är det tentaplugg som gäller tills på onsdag.
Till middag blev det pizza som Fredriks fina morföräldrar bjöd på.
Har varit mycket god mat de senaste dagarna, men jag har lite att ta igen då det inte blev så mycket av den varan i lördags.

Nu ska jag försöka motivera mig själv att läsa lite inför tentan, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback