Norrmejerier

Idag har jag varit på studiebesök på Norrmejerier, vilket var ganska intressant faktiskt.
Det bästa var helt klart när vi fick smaka på Västerbottens ost! Tycker den är så god men snål som jag är köper jag aldrig den själv. Prioriterar andra saker än ost helt enkelt.

Nu ska jag äta lite plättar till lunch, senblir det ett powernap, en promenad med Grace och sen fågelplugg. Får se hur mkt jag hinner plugga innan jag åker till IKSU för Bodypump. Prioriterar andra saker än fågelplugg helt enkelt. p.s jag har en ny fin frisyr *fniss

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: nyfiken läsare

wow kan du inte lägga ut en bild på din nya fina hårfärg?

2010-05-03 @ 12:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback