I hate mondays

Dagen började inte så bra då jag som vanligt i sista sekunden upptäckte att min cykel hade slut på luft i bakdäcket.
Fast jag envisades och cyklade på det ändå så jag hann faktiskt till skolan i tid.
Såhär i efterhand borde jag kanske ha gått in och lagt mig för att sova istället.
Var först på en föreläsning som jag tror att jag klarat mig lika bra utan och på eftermiddagen arbetade vi lite med vårt grupparbete som inte är allt för givande.


Evelina var jättepeppad för grupparbetet...

Den här kursen går mig på nerverna och jag vill bara ha sommar NU!


Kommentarer
Postat av: sandra

Tycker att din cykel ska sluta upp med att få punktering o dylikt!

2010-05-18 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback