Hickups

Åh har haft hicka hela morgonen!
Det är så frustrerande.
Hoppas det går över till seminariumet efter lunch.
Annars blir det jobbigt om jag ska sitta och hicka mitt i alltihop.
Kommer bli jobbigt hursomhelst eftersom jag inte fått tag i alla böcker och läst allt...
Vet inte vad jag har gjort heller för att få hicka.
Brukar få det när jag dricker riktigt varma drycker, men det har jag inte gjort.
"Intresseklubben antecknar."

Nu måste jag hindra min hund från att käka upp en klädgalge, dom är tydligen goda!
Hundar ska verkligen tugga på de mest otippade saker, Nova tuggade på lillebrors glasögon en gång.
Det var inte så populärt och Nova var då ganska billig.
Ungefär så billig som Grace var när hon tuggade på en bok från biblioteket.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har inte druckit läsk? Jag får hicka så fort jag dricker kolsyra :P Hoppas det gick över!

2010-01-20 @ 14:13:12
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha näe jag brukar inte få hicka av läsk, då skulle jag hicka hela tiden för jag dricker läsk så ofta :P

2010-01-20 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback