Gårdagens födelsedag

Igår fyllde ju jag 23 år, tack för alla gratulationer! :)
Dagen började bra med tårta till frukost och en present.



Sen var jag tyvärr tvungen att fara till skolan för att avsluta vårt grupparbete.
På sin födelsedag vill man ju helst vara ledig och göra ingenting.
Men vi fikade och hade lite mys ändå.
Efter skolan åkte jag hem och fick lite mer presenter och ännu mer fika.


På kvällen blev det bio, Sherlock Holmes med min favorit Jude Law.
Den var riktigt bra så den kan jag rekomendera!



Summa summarum var min födelsedag väldigt mysig och trevlig! Thank YOU for that! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis i efterskott! Den tårtan såg inte dålig ut :)



Tack förresten! Tur att någon är likadan när det gäller håret då ;) haha

2010-01-14 @ 16:05:57
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback