Första inlägget för året

Lite sen är jag men jag sitter nästan aldrig framför datorn nuförtiden då jag fick en iPhone i julklapp ;)
Men nu måste jag sitta framför datorn för nu ska en recension skrivas.
Blir lite jobbigt att knappa in den på telefonen liksom.

Jullovet är snart påväg mot sitt slut för min del vilket alltid är lika tråkigt.
Hursomhelst har det varit ett riktigt mysig jullov och jag har gjort massa kul och en dumhet också tyvärr, förhoppningsvis har jag lärt mig av det och gör inte om det.

Nu måste jag fortsätta eller rättare sagt börja med min recension.
Drygt bara att jag läste boken innan jul och nu knappt minns något. Men det ordnar sig nog!

Tur att det är så kallt ute idag så jag inte behöver ha ångest för att sitta inne iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback