bakis.nu

Blä idag är jag bakis.
Det är så orättvist att just jag ska bli bakis nästan alltid!
Vad gör jag för fel?
Dricker för mkt uppenbarligen.
Fast ändå inte, jag brukade ju inte bli så här bakis förut.
Det känns att man är 23 haha.

Idag var det tänkt att jag skulle fara och se hockey.
Men dålig som jag är orkade jag inte det när jag mår såhär.
Istället blir det soffliggande med grisen.
Ska kanske pröva på att äta något också.

Kvällen igår blev trevlig med mysig förfest och hyfsad utgång, Allstar levererade inte riktigt enligt mig.
Blev inga bilder från gårdagen, hade ingen kamera med mig och iPhone tar så dåliga kort i dimman!

Nu ska jag tycka lite mer synd om mig fast allt är självförvållat. Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback