Ännu en avslutad kurs

Nu är kursen Människan, Omgivningen, Historien avslutad för min del.
Redovisningen av vår hemsida gick helt ok och jag har fått bra resultat på delmomenten så jag hoppas på ett fint slutbetyg.
Avslutad kurs innebär att jag är helt leeedig i helgen och det känns otroligt bra!
Ingenting som ligger och gnager och inget  som måste göras.

I eftermiddag blir det en sväng ner på stan för att handla typ en sladd till tv:n så man kan se film från datorn på den.
Blir nog inte så mkt mer shopping.
Måste hålla i slantarna innan studiebidraget som kommer nästa vecka, vilket jag har hört kommer bli fett!

Ikväll är jag bjuden på middag, alltid lika kul :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback