Pimpade chokladbollar

Har bakat chokladbollar ikväll, fast med strössel i stället för med pärlsocker.
Blev lite mer färglatt så.



Annars har det varit en ganska dryg dag.
Är så himla förkyld!
Satt och snörvlade som en tok på föreläsningen, tycker synd om alla som var tvungna att lyssna på det.
Fick världens hostattack också så jag var tvungen att gå ut.
Det tråkigaste med att vara förkyld är att jag inte får träna, så det var inte med gott samvete jag tryckte de där chokladbollarna ikväll.
Men men får träna bort det nån annan dag istället.

Nu ska jag se lite mer på OS, sen blir det sängen!
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: S.kroll Ann

jag vet vad du behöver en bok, en filt och en kopp chocklad.

2010-02-23 @ 21:57:54
Postat av: Hannah

ÅHHHH DET ÄR JU BARA SÅÅÅÅ GOOOTTT!! :D haha mums (A)

2010-02-24 @ 20:38:43
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback