Monday

Min måndag började med en kemi/fysik lektion. Eftersom att jag är helt ointresserad av sånt var det ingen toppenstart. Lekte med magneterna istället för att göra alla övningar precis som på högstadiet.

Nu under eftermiddagen har jag varit hyfsat effektiv, tvättat och läst lite kurslitteratur. Men kurslitteraturern är så himla tråkig att jag har somnat lite mellan gångerna, fast då har jag ju hunnit med det också.

Ikväll blir det storstäd, känns som att jag bor på en strand med allt grus som ligger lite överallt i lägenheten just nu. Hoppas jag hinner med någon form av träning också för som alltid på måndagar är jag peppad att komma igång med den igen. Får se hur länge det håller i sig!


Boven som drar in en öken i lägenheten.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har hört att det är som peeling för fötterna att gå på stranden, så det kanske inte är helt fel med allt grus ;) hehe

2010-04-20 @ 03:16:30
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: sandra

hata allt grus, funderar på att raka esso till nakenhund så inget kan fasta på han! :-)

2010-04-20 @ 09:53:47
URL: http://sandraa86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback