Bloggtorka

Har haft lite bloggtorka ett tag nu, motivationen har helt enkelt inte funnits så då har det inte blivit något skrivande. Nu är det jättemycket i skolan så det är säkert därför jag får för mig att uppdatera min blogg haha.

Helgen har varit riktigt lugn och mysig. Har hunnit med lite promenader med Gräjsan förstås, men det har inte blivit någon mer träning. Tycker det är så tråkigt att träna för tillfället men imorgon blir det nog gymmet igen.



För övrigt är jag väldigt less på den där vulkanen, den får sluta spruta ut aska nu för på fredag SKA jag till Stockholm. SÅDESÅ!

Väntar bara på Entourage sen blir det sängen!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart vi ska till STOCKHOLM! Inget askmoln i världen kan stoppa oss från att shoppa.

2010-04-19 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback