Studentsportardag?

Har det tydligen varit idag, så rätt många har varit lediga har jag hört. Men inte jag! :( Kämpade mig till skolan då jag började 8:15. Hade mycket hellre legat kvar i sängen, jag skojar inte. Fast även fast jag inte var ledig har jag hunnit sporta ändå. Gick den dagliga promenaden med Grace och sen har jag varit iväg en sväng till IKSU på ett spinningpass. Har sett lite fotboll ikväll och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det så jag säger inget.

Igår blev det tisdagsmys hela dagen! Till lunch åt jag sushi och på kvällen blev det gino. Såg Män som hatar kvinnor typ hundra år senare än alla andra, men jag hade iaf läst boken innan. Tycker att den var riktigt bra för att vara en svensk film.



Ikväll blir det inget onsdagsmys, går inte att ha det hela tiden även fast jag vill.  Ska göra lite läxa actually framför Idol. Jag är ju tjej så det borde gå bra att göra två saker samtidigt.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback