Pippi Långstrump

Håret blev... inte riktigt som jag tänkt mig. Ser ut som en morot! Inte looken som jag var ute efter direkt. På förpackningen stod det ju ljus guldblond! Men jag antar att jag får skylla mig själv när jag är för snål för att gå till frissan. Aja "tur" att det är höst, då måste man ju ha mössa så man inte fryser öronen av sig. Min Bad hairday mössa känns ännu mer passande nu.



Efter - Syns dåligt men det har orangea toner iaf!

Bara att gilla läget så ikväll tänker jag inte gräma mig, får se det från den ljusa sidan - utväxten är borta!

 Vad händer ikväll då? Titta på tv och hålla tummarna!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: G-B

varför så ledsen? det blev ju mycket fint =)

2009-09-24 @ 01:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback