Genom ett regnigt Europa

Är nu över en vecka sen jag kom hem från en solig resa i Turkiet. Saknar vädret där och brännan som jag hade då, nu har jag fjällat så den finns inte kvar :( Har börjat skolan igen, engelska är det nya ämnet och det känns bra faktiskt. Var ett av mina få starka ämnen  på gymnasiet och har ju fått öva upp engelskan i Turkiet med fraser som: How much? och I'm from Sweden. Så jag ligger steget före kan man säga. Befinner mig i skrivande stund i Lycksele och dagen ser ut som så att kl 15 ska jag se på hockey och senare blir det utgång med Malin på hotellet. Blir nog super!

Ha en bra lördag!

Genom ett regnigt Europa, men vad gör det? Huvudsaken är att du är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback