Projektredovisning, done!

Idag hade vi redovisning av projektet vi har jobbat med när vi var i England. Det gick helt ok och det är skönt att ha det gjort. Nu är det bara grammatik tentan kvar på fredag sen är denna kurs färdig. Har varit en bra kurs tycker jag, mkt kanske pga resan till Leeds ;) Men som sagt kursen är inte helt slut än så nu gäller det att plugga grammatik innan fredag. Hoppas att lite sitter kvar sen engelskan på gymnasiet osv så att jag inte behöver plugga så mkt. För jag har inte pluggat nästan alls på tentan hitills kan jag lova! Last minute as always.

Först blir det dock en promenad med Grace om jag får med henne ut, hon tycker inte om när det regnar. Det gör inte jag heller men jag ska ta på mig mina regnkläder och trotsa vädret. Fast vädret är riktigt tråkigt och dåligt nu så är jag glad ändå för jag har min egna solstråle som lyser upp! :)

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback