New Moon

Oj vad dagarna bara rusar förbi! Nu har det gått så där länge sen jag bloggade sist igen. Glömmer helt enkelt bara bort att blogga.

Aja hursomhelst. Igår såg jag äntligen New Moon. Som jag har väntat! Den var riktigt bra så jag var inte besviken när jag gick därifrån. Edward var lika snygg som vanligt och Jacob var inte så dum han heller. Men jag är utan tvekan fortfarande med i Team Edward! ;)



Idag händer inte så mkt, har läst lite kurslitteratur på morgonen. Hoppades att ett nytt Gossip Girl avsnitt skulle komma ut men tydligen är det uppehåll i veckan.

Nu ska jag skriva klart frågorna till morgondagens seminarium, sedan blir det en promenad med min gogris som ligger och sussar sött i sängen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också varit och sett New Moon! Riktigt bra, men det är nästan att man vill gå över till Team Jacob ;)

2009-11-25 @ 23:55:42
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: sandra

ja den va redigt bra :-D kroppsmässigt måste jag ju säga att jacob vinner! Men sen det mystiska med en vampyr e ju svårslagbart :-)

2009-11-26 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback