I'm back!

Som ni kanske har märkt så har jag haft ett litet uppehåll här. Det beror på att jag befunnit mig i Leeds i två veckor. Kom hem i måndags, men har inte haft ork att uppdatera förrän nu. Orkar inte heller berätta om resan med ord än så jag börjar med några bilder.



Huset jag och Evelina Ö bodde i.



På stadsmuren i York.



Utanför York Minister.



Ute på landet.



Steppingstones.



På väg ner i en gruva.



Universitetet vi höll till på.

  

Inne på IMAX.



Fish n Chips

          

Lite random pubbilder.






Kommentarer
Postat av: Linnea

Nog skulle man kunna lämna allt skit och åka tillbaka ett par dagar till!

2009-11-02 @ 21:18:22
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: sandra

verkar som ni haft skoj :-) vi måste träffas snart o snacka lite! Hundarna borde få ses oxå igen, esso har vuxit massor nu så han e kanske lite modigare :-)

2009-11-05 @ 10:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback