Update

Oj nu var det några dagar sedan jag bloggade sist. Har ju varit så bra väder och helg så jag har inte suttit vid datorn så mkt. Men här kommer en kort update:

Fredag
- Spelade biljard, och mitt lag vann (!)
- Fikade på Waynes

Lördag
-
Red med Sandra
- Festade hos Isa
- Dansade på Rex
- Ramlade av cykeln

Söndag
Red med Sandra
- Solade hos Frida
- Grillade hos Frida

Måndag
-
Gick på skolan
- Såg säsongsavslutningen av Greys Anatomy (!!!) :(
- Promenerade med Grace och Anna
- Såg Sagan om konungens återkomst med Fredrik

Tisdag
- Städade
- Gick på spinningpass
- Såg säsongsavslutningen av Gossip Girl (!!!) :D

Idag
-
Solade med Evelina
- Försöket skriva ut från min skrivare utan ink.
?
?
?

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra uppdatering!! Mer sånt :)

2009-05-20 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback