Inaktivitet

Nu har jag varit sådär inaktiv på bloggen igen. Har inte suttit så mkt vid datorn helt enkelt. I helgen var jag på utställning i Vännäs med Grace, bodde med mamma och pappa på campingen vilket faktiskt var riktigt mysig och trevligt. Själva utställningen gick hyfsat, med tanke på att Grace var i löpen. Det var ingen hund som försökte sätta på henne, och själv höll hon sig i skinnet. Hon fick två första pris, men tyvärr inget cert så hon är fortfarande inte utställningschampion. Men vi kämpar vidare!

I veckan har jag börjat jobba, det känns helt ok. Trivs på min arbetsplats så att. Vädret har ändå varit så dåligt så då är det nästan lika bra att jobba. Har även umgåtts lite med Maria vilket har varit jättekul! Igår gjorde vi stan, vär där hela fyra timmar (!). Trodde det var omöjligt i Lycksele men det går. (Kan bero på att vi fikade två gånger).

Idag är det ju faktiskt rätt bra väder, solen har hedrat oss med ett besök iaf. Har hunnit sola lite, men nu är det molnigt igen :( Väntar nu på att börja jobba kl 16.

Imorgon är det ju midsommar och vad händer då egentligen?

Kommentarer
Postat av: Eh

Heter det inte "The way i am"

2009-06-18 @ 22:03:29
Postat av: Evelina

Jo man säger "The way I am" men jag har kopplat "The way I are" från en låt.

2009-06-19 @ 12:50:42
URL: http://evelinathewayiare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback