Magmuskler

I eftermiddag har jag varit på IKSU med Malin. Först sprang vi på den där maskinen dom gör reklam för på TV-shop och sen gick vi på ett core pass. Sedan var vi hurtiga nog och gick till gymmet igen och tränade lite mer mage. Men den  bästa träningen fick nog magen för att vi skrattade så mkt, var nog rätt trötta båda två.

 

Snart ska jag se min favoritkändis på TV, men först lite städ. Annars håller jag tummarna för ett par tummar. Hoppas att dom inte ska gå av helt eller att det ska vara allt för aj aj.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: ttb

two thumbs up för erat monster träningspass =)

2009-12-03 @ 14:10:28
Postat av: ttb

two thumbs up för erat monster träningspass =)

2009-12-03 @ 14:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback