Kanske skulle ta tag i dagen nu?

Har nyss vaknat till liv och ätit middag. Mådde bra när jag gick upp imorse och tog en promenad med Grace, men sen kom jag på den inte så smarta idén att sätta i mig en stor mängd kladdkaka till frukost. Det slog fel om man säger så, har spenderat stor del av dagen i sängen. Men nu är jag vaken som sagt!

Igår kväll blev det lite fest. Började lite smått hos Anna på hennes balkong, sedan for vi till Carin på hennes inflyttningsfest. Det blev utgång på Cover Club och kvällen slutade på MAX. Så det var en riktigt trevlig kväll! Tyvärr har jag inga kort för min kamera hade slut på batteri när jag väl hade kommit ihåg att ta med den. 

Ikväll är det plugg som gäller, har redovisning imorgon. Jag ska bara först... 

Kommentarer
Postat av: isa

ja tack för igår, himlans trevligt var det allt! nu för vi börja tagga för nästa fest som är på torsdag, haha : )

2009-04-26 @ 16:59:12
Postat av: Evelina

Tack själv! :) Ja det var riktigt kul, det får vi allt göra om :D

2009-04-28 @ 18:20:10
URL: http://evelinathewayiare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback