Jag överlevde!

Är hemma från universitetet sen ett tag tillbaka och har nu hunnit äta middag i form av rostat bröd. Måste äta nåt mer men jag orkade inte laga ordentlig mat idag. Blev helt slut på av redovisningen. Och som ni kan se så överlevde jag den tack och lov. Bra vet jag inte om den gick men nu har jag gjort bort det iaf. Så då är det "bara" den individuella uppgiften kvar. Blir till att intensiv plugga imorgon alltså. Jag kan ju i alla fall intala mig själv att jag kommer göra det. Ikväll blir det nog inte så mycket gjort för jag är som sagt helt slut i huvudet. Nu ska jag ut med Grace och sen blir det en sväng till IKSU för lite Bodypump.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

sv: haha ja sant ^^

2009-04-27 @ 20:59:03
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback